رنگ کردن مو

طرز پاک کردن رنگ موی تیره

مرحله یک
اگر تصمیم داشتید که موهای خود را قدری تیره تر کنید، اما با یک فاجعه مواجه شدید، مطمئن باشید که راههای وجود دارد که می توانید این اشتباه خود را جبران کنید. برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید هر چه زودتر اقدام کنید. از بین بردن رنگ مو زمانی راحت تر است که از گذاشتن آن بیش از چند روز نگذشته باشد.
مرحله دو
می توانید از پاک کننده رنگ L’OREAL استفاده کنید. این پاک کننده اثر بسزایی داشته، رنگ را از روی موها پاک می کند، به رنک اصلی مو آسیبی وارد نساخته، و آنرا آماده رنگساژ مجدد می کند. این محصول حتی بر روی رنگ های دائمی نیز تاثیر گذار واقع خواهد شد.
مرحله سه
اگر احساس می کنید که رنگ دلخواه شما تنها چند درجه با آن رنگی که در نظرتان بوده اختلاف دارد، باید به شما اطمینان دهیم که به راحتی می توانید آنرا به دلخواه خود درآورید. اگر رنگی که مورد استفاده قرار داده اید، از انواع رنگ های موقتی باشد که به خودی خود از روی مو پاک می شود. این فرآیند را می توانید با شستن بیشتر موها تسریع بخشید.
مرحله چهار
اگر رنگ موی تیره ای که استفاده کرده اید، دائمی باشد، می توانید با استفاده از شامپوهای رنگی آن را از بین ببرید. می توانید از انواع محصولاتی که برای از بین بردن کلر از روی موهای شناگرها نیز تولید شده، استفاده کنید. این محصولات هر گونه پوششی را از روی رشته های مو پاک می کنند و این مطلب شامل رنگ دانه های پایه نیز می شود.
مرحله پنج
شامپوهای رنگی نمی توانند شما را به نتیجه دلخواه برسانند؟ از شامپوهای ضد شوره استفاده کنید. از قدیم این نوع شامپوها به عنوان ضد رنگ مورد استفاده قرار می گرفتند، همچنین اگر می خواهید هایلایت های روی موی خود را از بین ببرید باز هم می توانید از این نوع شامپوها استفاده کنید.
هشدار و توجه
اگر می خواهید موهای خود را تیره کنید، اما مطمئن نیستید که از نتیجه آن رضایت خاطر پیدا خواهید کرد یا خیر، بهتر است که در ابتدا از یک رنگ موقتی استفاده کنید. این محصولات رنگ های بسیار زیبایی را در اختیار شما قرار داده و در عین حال دائمی هم نیستند. می توانید با شستن در طی ۴ تا ۶ هفته آنها را به طور کامل از بین ببرید و اگر هم از آنها خوشتان آمد، از انواع دائمی شان استفاده کنید

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

  1. toro khoda vase in berand L’OREAL tabligh nakonid iek ghatele belfetre heyvanat hast!man nemikham mese baziha shooresh ro dar biaram ama in dige iek haghighate mahze!kheili faje’e hast azmayeshgahashoon!:(man har ja betoonam in khabar ro minevisam lotfan shoma ham hamkari konid chon kheili site khoobi darin va khanandeha toon ham ziad hastan,merci

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.