توصیه های پزشکی

لیمو را در رژیم غذایی خود جا دهید

لیموها منابع غنی و سرشار از ویتامین C هستند. اگر هر روز صبح مقدار کمی آب لیموترش را در آب ولرم ریخته و ناشتا بنوشید در پاکسازی دستگاه گوارش شما بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، لیمو همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و بنابراین احتمال ابتلا به عفونت‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. لیمو خواص آنتی باکتریال و ضد ویروسی فوق‌العاده‌ای دارد و به همین خاطر نوشیدن آب این میوه برای مقابله با آنفلوآنزا و سرماخوردگی مفید است. آب این میوه همچنین در پاکسازی خون از مواد سمی موثر و مفید است.

به گزارش شبکه خبری تورنتو نیوز، لیمو همچنین در رایحه درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میوه بوی مطبوع و خالصی دارد که احساس طراوت و تازگی به انسان می‌بخشد و برخی از متخصصان تاکید دارند که عطر لیمو احساس استقلال و اعتماد به نفس در انسان ایجاد می‌کند.

روغن اصلی این میوه نیز موجب افزایش تمرکز می‌شود. اگر می‌خواهید آفتاب سوختگی روی پوست را از بین ببرید، مقداری لیمو روی دست‌ها و پاهای خود بمالید. همچنین می‌توانید موهای خود را دسته دسته کرده و برروی آنها لیمو بمالید، این کار درخشش طبیعی به موهایتان می‌دهد درست مثل اینکه یک روز کامل را در ساحل دریا گذرانده باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.