ماسک های زیبایی صورت

ماسک سیب چین و چروک را رفع میکند

سیب یکی از میوه های قدیمی و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر (سلولز گیاهی) است که میزان تندرستی بدن را افزایش داده و از بروز بیماری های ناشی از کمبود عناصر حیاتی بدن جلوگیری می کند.

این میوه برای سلامت پوست صورت نیز موثر بوده و ماسک آن می تواند تاثیرات معجزه آسایی برروی پوست بگذارد.

دکتر ˈمریم صفاییˈ متخصص تغذیه گفت: ماسک سیب برای سلامت، شادابی و طراوت پوست صورت، رفع چین و چروک و پیشگیری از پیری پوست موثر است.وی افزود: این ماسک برای رفع خستگی و نرمی و لطافت پوست صورت موثر بوده و مصرف هفته ای یکبار آن برروی پوست، خشکی پوست را درمان می کند.

این پزشک اظهار کرد: برای تهیه ماسک سیب کافی است که یک عدد سیب را له کرده و با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط کرده و روی پوست گذاشت.صفایی افزود: پس از گذشت 20 دقیقه باید ابتدا پوست صورت را با آب ولرم و بعد آب سرد شستشو داد تا پوست طراوات و شادابی لازم را بدست آورد.

این متخصص تغذیه در مورد خواص سیب، گفت: این میوه برای تقویت کبد، درمان تنگی نفس ، تنظیم فشارخون، رفع بوی بد دهان، کاهش سرفه و گرفتگی صدا موثر بوده و اشتها آور است.صفایی یادآور شد: سیب به جذب کلسیم در بدن کمک می کند، خستگی مفرط بدن را از بین می برد و دم کرده برگ آن ضمن اینکه ادرار آور بوده برای درمان التهابات کلیه و مثانه نیز موثر است

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.