سلامت جنسی

محرک نیروی جنسی را بشناسید !

زرده تخم‌مرغ مقوی قلب و مغز است همچنین سبب تقویت نیروی جنسی می‌شود؛ تخم‌مرغی که زیاد جوشانده شود دیرهضم می‌شود و مناسب‌ترین، زودهضم‌ترین و خون‌سازترین شکل پخت تخم‌مرغ به‌صورت نیم‌برشت است.

 

غذائیت تخم‌مرغ شبیه گوشت است, بهترین تخم‌مرغ آن است که بزرگ باشد و در همان روز تخم‌گذاری مصرف شود.

گرمای هوا سبب فساد سریع تخم‌مرغ می‌شود و برای جلوگیری از فاسد شدن می‌توان آن را در نمک قرار داد, طبیعت زرده آن مرکب القوی و مایل به گرمی, سفیده آن سرد و تر و پوست بیرون آن سرد و خشک است.

زرده تخم‌مرغ، مقوی قلب و مغز است همچنین سبب تقویت نیروی جنسی می‌شود؛ زرده تخم‌مرغ در شخصی که خون زیاد از او دفع شده بسیار مفید است, تخم اردک و مرغابی و تخمهای مشابه آنها غلیظ و دیرهضم هستند، بوی بدی دارند و خلط فاسد تولید می‌کنند.

مناسب‌ترین، زود هضم‌ترین و خون‌سازترین شکل پخت تخم‌مرغ به‌صورت نیم‌برشت است؛ برای تهیه تخم‌مرغ نیم‌برشت باید ابتدا آب را جوشانده سپس تخم‌مرغ را به‌مدت پنج دقیقه در آن بجوشانند.

تخم‌مرغی که زیاد جوشانده شود دیرهضم است و اصلاح آن با آویشن و فلفل و نمک است, تخم‌مرغ برای مزاجهای سرد و معده‌های ضعیف مضر است؛ در صورت ضرورت بهتر است با نمک و فلفل و سرکه بخورند که سبب لطیف شدن آن می‌شود, تمامی تخمها موجب تقویت نیروی جنسی می‌شوند مخصوصاً تخم گنجشک اما مداومت به آن زیان‌آور است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.