نوروز با زندگی

معرفی رنگ سال پنتون برای سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰

رنگ سال 1401 توسط شرکت پنتون طی جلسه ای با نمایندگانی از سراسر جهان که در ماه نوامبر ( آبان – آذر ) برگزار می شود تعیین و پس از آن اعلام می شود. شرکت پانتون به انگلیسی ( Pantone ) یک سازمان تولید رنگ بسیار بزرگ است که با سامانه تطبیق رنگ آنلاین در سراسر جهان شناخته شده است. این موسسه که در ایالت نیوجرسی آمریکا قرار دارد از سال 1963 به صورت غیر رسمی رنگ سال را انتخاب می کند.

پانتون سالیانه با برگزیدن چند رنگ و سپس نظر سنجی از مردم رنگ سال را تعیین می کند که در بخش های متفاوتی اعم از دکوراسیون داخلی، صنعت چاپ، گرافیک و لباس مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که رنگ سال جدید یعنی رنگ سال 2022 در زمستان تعیین می شود سالنامه ی گاموت افتخار دارد که به عنوان اولین موسسه، رنگ سال 2022 را به شما معرفی نماید.

پنتون رنگ سال 2022 را معرفی کرد

رنگ 1401

شرکت پنتون رنگ سال 2022 را به نام رنگ 1401 سایه ای از آبی (Very Peri) نامگذاری کرد.

در حالی که بسیاری از ما روزهای پایانی سال 2021 را با تأمل در رویدادهای طوفانی آن سپری خواهیم کرد، پنتون، مرجع جهانی رنگ، از قبل مشغول تماشای آینده بوده است، برای تصمیم گیری در مورد سایه ای که به بهترین شکل مانند چتری سال 1401 را در بر می گیرد. شرکت پنتون دیروز از رنگ سال 2022 – 1401 که رنگی جدید و ساخت شرکت خودش است رونمایی کرد. این رنگ با تم آبی و ذره ای قرمز به نام سایه ای از آبی شناخته شده است.

شرکت پنتون در مصاحبه ی خبری اضافه کرده است که این رنگ “به معنای واقعی کلمه شادترین و گرمترین رنگ آبی است.” “به دلیل آن ته رنگ قرمز، یک احساس قدرتمند از تازگی ایجاد می کند، و تازگی چیزی است که همه ی ما به آن نیاز داریم.”

روشن بپوشید و آرام

بله درست است طیف‌های تیره، رنگ‌های آبی و بنفش هردو با وری‌پری هم‌خوانی خوبی دارند اما یادتان باشد هرگز در تازه‌ترین روزهای بهار حتی به قیمت انتخاب رنگ سال، سراغ رنگ‌های تیره نروید. در عوض تا می‌توانید به توناژهای روشن فکر کنید. مثلا تونا‍ژهایی از آبی آسمانی، بنفشی که به یاسی تنه می‌زند و حتی طیف‌های بسیار روشن از قرمز یا بهتر است بگوییم صورتی. انتخاب آنها به شما اجازه می‌دهد ظاهری همسو با روشنی و آرامش بهار داشته باشید. نگران رنگ‌های تندوتیز هم نباشید آنها را بگذارید برای تابستان!

ست کردن این رنگ در پوشش کمی دشوار می باشد به همین دلیل موسسه پنتون چهار پالت رنگی را به همراه این رنگ زیبا ارائه کرده است که هر یک از این پالت های رنگی مکمل رنگ آبی بنفش به شمار می روند و شما می توانید با مشاهده این پالت رنگی از بین آن ها رنگ هایی زیبا را برای استفاده در کنار رنگ سال انتخاب نمایید که در این صورت رنگ آبی بنفش نیز جلوه بهتری پیدا می کند.

کاربرد رنگ آبی بنفش در آرایش صورت و دیزاین ناخن

برخی از خانم ها تمایل دارند از رنگ مد سال برای دیزاین ناخن ها و میکاپ صورت خود استفاده نمایند که اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است قبل از انتخاب رنگ سال برای میکاپ صورت تان از مطابقت و همخوانی آن با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطمئن شوید.

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن هایتان علاوه بر رنگ آبی بنفش از مکمل های این رنگ نیز استفاده نمایید که در این صورت مدل دیزاین ناخن هایتان جذاب و بی نظیرتر به نظر می رسد. رنگ آبی بنفش جزء رنگ های فانتزی می باشد و شما می توانید رنگ مو ۲۰۲۲ خود را آبی بنفش انتخاب نمایید و تغییرات قابل توجهی را در ظاهرتان ایجاد نمایید

 

طراحی دکوراسیون منزل با رنگ آبی بنفش

از کاربرد رنگ آبی بنفش در طراحی داخلی منزل تان غافل نشوید توجه داشته باشید که این رنگ را می توانید رنگ قالب در نظر بگیرید همچنین می توانید از رنگ آبی بنفش در جزئیات منزل تان استفاده کنید که در این صورت نیز در فضای منزل شما تنوع بی نظیری ایجاد می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.