متفرقه

چگونه به مژهای خود ریمل بزنیم

Mascara-1

چشم فاصله دار

اگر فاصله چشمان شما از هم زیاد است، ابتدا با ریملی که برس آن باریک است مژه های خود را ریمل بزنید. سپس با استفاده از ریملی با برس بزرگتر و حجیم تر از مژهای داخلی به سمت بیرون و اواسط چشم تان ریمل بزنید. این موضوع باعث می شود تا چشم های شما نزدیکتر به هم دیده شوند. اگر مژ های شما بعد از ریمل زدن داخل هم رفتند با استفاده از شانه مخصوص مژه آن ها را از هم جدا کنید.

چشم های نزدیک به هم

برای چشم های نزدیک به هم سعی کنید تأکید بیشتر را روی قسمت بیرونی چشم قرار دهید. بعد از استفاده از فر مژه ، بار اول ریمل را به تمام قسمت های چشم بزنید. برای با دوم مژه های قسمت بیرونی چشم را ریمل بیشتری بزنید و ریشه تا سر مژه ها را کاملاً تیره کنید. اگر می توانید چند عدد مژه مصنوعی در قسمت بیرونی چشم بچسبانید تا حتی زیبایی چشم های شما بیشتر هم بشود.

چشم های بادامی

برای این نوع چشم ها سعی کنید تا جایی که می توانید مژهای خود را بلند کنید. بنابراین از ریمل های بلند کننده استفاده کنید. به هیچ عنوان از ریمل های حجم دهنده استفاده نکنید زیرا چشم های شما را حتی کوچکتر نشان خواهد داد. ریمل را به همه مژه ها بزنید.

چشم های کوچک

برای اینکه چشم های شما درشتر دیده شوند، بار اول تمام مژهای خود را ریمل بزنید. اما بار دوم فقط مژهای وسط را ریمل بزنید تا چشم های شما بزرگتر دیده شوند. برای زدن ریمل سعی کنید از ریمل هایی استفاده کنید که دارای برس نازکتر و باریکتر هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.