اصول پوشيدن لباس

چگونه کفش عروس مناسب انتخاب کنیم؟

 در کنار همه استرس های عروسی و شک و تردید ها برای انتخاب یک لباس عروسی بسیار زیبا, انتخاب آرایشگر دلخواه, پذیرایی حسابی و آبرومند, موزیک خوب و محل جالب برای برگزاری جشن عروسی و……….. انتخاب کفش عروس هم استرس دیگری است که به همه این ها اضافه می شود .

کفشی را که در شب عروسی می پوشید می توانید برای سال ها در عروسی ها و مهمانی های دیگران هم بپوشید پس بهتر است مدل و جنس آن از نوع بهترین باشد موقع خرید کفش فقط به زیبایی آن فکر نکنید باید به پایتان راحت هم باشد زیرا در آن شب باید ساعت ها روی پا باشید و تمام وقت لبخند به لب داشته باشید حتی اگر دلتان از دست کفش های پاشنه بلند و پنجه باریک تان خون باشد .

می توانید در شب عروسی تان مثل سیندرلا یک کفش براق رؤیایی به پا کنید یا یک کفش ساده و کلاسیک بپوشید در این صورت به دفعات می توانید از آنها استفاده کنید .

چه کسی گفته که کفش عروس باید پاشنه بلند باشد بخصوص اگر قد شما بلند است و آقای داماد زیاد قد بلند نیست بهتر است که آن شب کفش بدون پاشنه یا پاشنه کوتاه بپوشید تا هم تفاوت قد عروس و داماد به چشم نیاید و هم بتوانید تا صبح بدون وقفه همراه مهمان ها برقصید بدون این که احساس خستگی بکنید .

هر چند که همه باید قانون را رعایت بکنند ولی بعضی وقت ها شکستن قانون می تواند جالب باشد مثل نپوشیدن کفش سفید با لباس عروسی اخیرأ تعدادعروس هایی که کفش قرمز یا سرخابی با لباس سفید عروسی شان می پوشند رو به افزایش است بخصوص در میان عروس خانم های برزیلی و آرژانتینی خیلی طرفدار دارد .

اگر تصمیم گرفتید که کفش رنگی با لباس عروسی تان بپوشید حتمأ دسته گل و لاک ناخن و روژلب تان را همرنگ کفش هایتان انتخاب کنید.

حتی می توانید کاری انقلابی در زمینه کفش عروسی انجام دهید مثل پوشیدن یک جفت چکمه بسیار شیک سفید با لباس عروسی بخصوص اگر عروسی در فصل زمستان باشد بسیار منطقی به نظر می آید اگر این کار را کردید برای تزئین لباس از پوست سفید استفاده کنید یا یک اشارپ پوست سفید روی شانه هایتان بیندازید.

بانوان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.